Índice dos Foros www.viladecee.net
Foro da Vila de Cee

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

PROXECTO DE REXENERACIÓN DA PRAIA DE CORCUBIÓN
Ir á páxina Anterior  1, 2

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Outros pobos da Costa da Morte
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Convidado

MensaxePublicado: Sab Nov 14, 2009 8:29 pm    Asunto: Responder citando

[url]nonapraia.tk[/url]
Convidado

MensaxePublicado: Dom Xan 10, 2010 10:57 pm    Asunto: Responder citando

metia eu a saida das fecais na casa de alguns....
COFRADE
Convidado

MensaxePublicado: Ven Feb 19, 2010 11:48 pm    Asunto: Responder citando

Anonymous escribiu:
Claro, estabamos esperando por un iluminado coma ti que nos abra os ollos! Ti fala e pensa por ti e deixate de dar leccións ós demais, que ninguén che pediu que o fixeses.

Si tes argumentos para defender a obra que se pretende facer en Corcubión, adiante, estou desesando que teñas razón e que me fagas cambiar de opinión.
Ahora ben si o unico que pretendes e petardear creo que te engañas, equivocaste de Foro.
Aqui falase do Proxecto de Rexeneración da Praia de Corcubión e cada un aporta a sua opinión sobre o Proxecto.
Convidado

MensaxePublicado: Mer Feb 24, 2010 5:24 pm    Asunto: Responder citando

Anonymous escribiu:
E unha risa asi nos vai.

[b]POBRES GALEGIÑOS, NON HAI CON QUEN CONTAR, TENDES O CEREBRO COMIDO POLO VICHOCO DA INGNORANCIA[/b]

Anonymous escribiu:
Claro, estabamos esperando por un iluminado coma ti que nos abra os ollos! Ti fala e pensa por ti e deixate de dar leccións ós demais, que ninguén che pediu que o fixeses.

COFRADE escribiu:
Si tes argumentos para defender a obra que se pretende facer en Corcubión, adiante, estou desesando que teñas razón e que me fagas cambiar de opinión.
Ahora ben si o unico que pretendes e petardear creo que te engañas, equivocaste de Foro.
Aqui falase do Proxecto de Rexeneración da Praia de Corcubión e cada un aporta a sua opinión sobre o Proxecto.

Equivócaste amigo... Nin pretendo facerche cambiar de opinión, nin petardear nada... Simplemente non consinto que ninguén me chame nin IGNORANTE nin POBRE GALEGUIÑO!!!
Sigo pensando o mesmiño, fala por ti, dá a túa opinión...pero non me dés clases de nada ( xa que me chamas Ignorante) que como "Pobre galeguiño" que son, non che pedín que o fixeses.
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Outros pobos da Costa da Morte Todas as horas son GMT + 2 Horas
Ir á páxina Anterior  1, 2
Páxina 2 de 2

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro