|
www.viladecee.net Foro da Vila de Cee
|
| Ver tema anterior :: Ver tema seguinte |
| Autor |
Mensaxe |
Convidado
|
Publicado: Sab Nov 14, 2009 8:29 pm Asunto: |
|
|
| [url]nonapraia.tk[/url] |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Dom Xan 10, 2010 10:57 pm Asunto: |
|
|
| metia eu a saida das fecais na casa de alguns.... |
|
|
 |
COFRADE Convidado
|
Publicado: Ven Feb 19, 2010 11:48 pm Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | | Claro, estabamos esperando por un iluminado coma ti que nos abra os ollos! Ti fala e pensa por ti e deixate de dar leccións ós demais, que ninguén che pediu que o fixeses. |
Si tes argumentos para defender a obra que se pretende facer en Corcubión, adiante, estou desesando que teñas razón e que me fagas cambiar de opinión.
Ahora ben si o unico que pretendes e petardear creo que te engañas, equivocaste de Foro.
Aqui falase do Proxecto de Rexeneración da Praia de Corcubión e cada un aporta a sua opinión sobre o Proxecto. |
|
|
 |
Convidado
|
Publicado: Mer Feb 24, 2010 5:24 pm Asunto: |
|
|
| Anonymous escribiu: | E unha risa asi nos vai.
[b]POBRES GALEGIÑOS, NON HAI CON QUEN CONTAR, TENDES O CEREBRO COMIDO POLO VICHOCO DA INGNORANCIA[/b] |
| Anonymous escribiu: | | Claro, estabamos esperando por un iluminado coma ti que nos abra os ollos! Ti fala e pensa por ti e deixate de dar leccións ós demais, que ninguén che pediu que o fixeses. |
| COFRADE escribiu: | Si tes argumentos para defender a obra que se pretende facer en Corcubión, adiante, estou desesando que teñas razón e que me fagas cambiar de opinión.
Ahora ben si o unico que pretendes e petardear creo que te engañas, equivocaste de Foro.
Aqui falase do Proxecto de Rexeneración da Praia de Corcubión e cada un aporta a sua opinión sobre o Proxecto. |
Equivócaste amigo... Nin pretendo facerche cambiar de opinión, nin petardear nada... Simplemente non consinto que ninguén me chame nin IGNORANTE nin POBRE GALEGUIÑO!!!
Sigo pensando o mesmiño, fala por ti, dá a túa opinión...pero non me dés clases de nada ( xa que me chamas Ignorante) que como "Pobre galeguiño" que son, non che pedín que o fixeses. |
|
|
 |
|
|
Podes publicar novos temas neste foro Podes responder a temas neste foro Non podes editar as túas mensaxes neste foro Non podes borrar as túas mensaxes neste foro Non podes votar en enquisas neste foro
|
 Registros bloqueados / posts: 1387 / 36
|